I made this widget at MyFlashFetish.com.

Total Pageviews

Tuesday, December 6, 2011

Cite-Cite aQ

Taste ak mmg tinggi..

mmg ak simpan hjat dari dulu lagi untuk menjadi sorg lecturer @ seorg guru yg brjya dalam kerjaya aku
ak paling sukewwwwwwww cGt B.I ..its is among my favourite subject kt skolah..tu r semua ex student form 3 skola ak set up our mind same2 nk amik TESSEL dan pada pandangan aku la menjelang musim akan datang.. kerja sbagai GURU akan penuh..FULL book..sbb rmai skrg nk jdi guru..walaupun dalam ramai2 nie skrg negara kita sedang menanggung masalah pengangguran..ini berlaku krna rmai yg memilih krjaya..well first come first serve..early birds get something special..we all start from down & slowly grow up..like a butterfly..sambil tu ak nk promote r blog skola ak mase form 3 dulu samapi skarg r still on walupun aku da lme x bukak..kt citu korang (the reader) bleh dapat mcm2 r sesuai r utk budak2 yg nk exam (sprti adk-adk) theres a lot of essay..well hehe,ni yg membanggakan ak ckgu ak tu pljar luar negara..no hal r kitorg minat TESSEL..menurun dari cikgu..same mcm ayah ak jugak..he is good in english too..well like old man says "like father like son"..kt mana la tumpah kuah kalau x ke nasi kan...

DOAKAN AKU & FAMILY AKU......DOAKAN KEJAYAAN AKU...
INSYAALLAH GOD BLESS WE ALL..

No comments:

Post a Comment