I made this widget at MyFlashFetish.com.

Total Pageviews

Tuesday, January 31, 2012

great !!

    !! great memories comes from a great friends !!    

                    I miss em all a lot a lot very2 lot lah katakan..skali jumpa je boleh bikin sampai bulu idung terkeluar kot..ini mengambarkan betapa happynye jika dapat berjumpa dengan member lame..sekarang aku hanya duduk bertapa di rumah manakala sesetengah member aku menggunakan tulang empat kerat mereka kerja( bagi yang kerja la ) well bagi org yg tak krja ad kemungkinan bngun lewat kol 9-10 op2..bangun awal tak tau buat pape gop op2.

                    So bgini lah aku cube and nak cube bngun kol 8 plak haha..pergi joging tak jauh 3 kilo jep kot @ lebih..tak kompem, kalu malas joging berjalan jela..huhu..terpakse menebal muke ramai org kg pndg doe..hurm nasib aku tadek basikal , kalau ad smpai ke bndar aku kayuh..rela aku lagipun menunggang basikal for a great distance give a great memory to be mesmerize..mmg best siot..hurm tpi malangnye tadek basikal yg ad cume moto yg membosankan untuk dinaiki..kalo basikal ngn moto aku prefer basikal kalo duk kg baru moto..sbb kt sini tadek bukit cam kt kg..jalan lurus benkok cikit..kalo basikal best r jalan camni..moto tak sesuai sbb laju je meluncur..basikal packs a lot of thing to be remember in the future.
                  Then moto..i don't know why now i prefer bicycle more..not fixie but does which can run in various circumstance ..i love it if i had one..ya ALLAH only u know how bored i'am at home..hurm..FYI : i miss my school,friends,teachers a lots Lo0L ~~

4 comments:

  1. molek r mu edy eyhh .. nek basikal opmo neh . ny gop tdow bgun lwat ... haha

    ReplyDelete
  2. mu ni gop haha..nop gok basikal tengop gop motor aku orh..comey op

    ReplyDelete
  3. skunk plik ckit..certain owg y bese nek mto akn nk naik basikl blek..
    n org y bese nk bsikal akn prefer nek mto blek....haha..kdng2 nk tukr cket op...
    hahaha,btw,mmg 100% bosan gle hbs sklh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu ate bosan da naek moto..laqgipom nk exercise gop..mkin kembang nim..bimbng lop

      Delete