I made this widget at MyFlashFetish.com.

Total Pageviews

Tuesday, January 24, 2012

~ Salahkah Aku ??~

                Kisah aku ni bermula selepas setahun aku lost contact dengan si dia, gelaran yg dberi min..aku sekadar berbasi basi semasa kitorg mula sms balik selepas setahun, sebab aku tahu dia mungkin dah berpunya so aku tak layan sangat r..cume yg specialnye tentang dia,dia tak berputus asa nak contact aku walaupun setahun,korg bayangkan lah..kita org bukan dekat mcm kL dengan terengganu..


                Si die tinggal kt perak & ak kt pantai timur..macam mane kiteorg kenal, kan jauh tu???? itu biarlah rahsia.. yang penting kitorg ikhlas..min ni sebanarnye anak yatim itu yang paling aku ambil berat sebab aku rase mcam ada tanggungjawab..sebab aku pernah dengar la dalam ceramah jangan sakiti @ membuat anak yatim menangis dengan kata-kata dan perbuatan kita(kt sini aku dapat belajar untuk ubah sikap aku yg ego)disitu menyebabkan aku rasa bertanggungjawab( macam laki macho op haha ) so sememangnye aku makin rindu selepas lama kita org berhubung(perasaan yg terkawal)..mase kita org sms tu aku tengah menduduki peperiksaan SPM ..die bagi semangat la..hehe

                After about 2-3 minggu dia cakap yang dia dah putuskan hubungan die dengan kekasih die..i'm shock ^_^..aku tanye" kenapa clash dengan pakwe? die ad org lain ke?" min pun cakap" tak la wak "..die cakap kt aku "awak tahu tak saya tak boleh lupakan awak(mmg la aku tak tahu) saya menyesal lepaskan awak dulu"..aku pun tanye lah tipikal question, awak sayang saya lagi ke? and she said YES..ap yg aku boleh cakap org yg pergy dari aku dulu mAsih sayangkan aku,aku terkejut..aku fikir baik aku bagi peluang kat die..aku pun start la ngorat  hehe..hubungan aku dengan min semakin baik..sampai skrg yes , 사랑해요 (saranghae) min..
                    Aku sentiasa mengharapkan sesuatu yg baik didalam hubungan ni..aku ikhlas mencintainyA, walaupun aku sentiasa diduga pelbagai perkara..perkara yg aku paling nak elakkan ialah daripada membuat die menangis..she lost her mother so aku akan jadi teman die mulai sekarang cinta aku kt die tak terbatas skrg aku syukur dengan ap yang ALLAH bagi kt aku..jika aku membuat dia menangis juga bermakne aku mungkir janji dengan diri aku so aku tak dapat elak bnde tu, aku hanye mampu menangis kerana gagal mempertahankan aermatenya..die terlalu sempurna dalam hidup aku..sehingga aku terlalu peka akan segala pergerakannya kat sana..aku akan buat dia hepi , aku ingin membahagiakan die asal dia bahagia dengan aku , aku okey..
                   Aku harap hubungan aku kali ni tidak menyedihkan seperti hubungan aku yg lalu..aku jugak mintak dia berjanji kalau dia sayangkan aku lah kan , dia akan fokus kat belajar..because i'm nothing compared to the knowledge..aku sayangkan dia dan juga masa depannye. aku tak mahu rosakkan masa depan dia..kalo min bace ni "abg nak min tahu bukan abg tak cinta min , abg nak min berjaya.. bile min berjaya min boleh jumpa org yg lebih baik dari abg, abg hanya insan biasa..abg cintakan min jgn hampakan abg..blajar elok2 & bersungguh-sungguh"..ingat tu!..k la ni la pasal aku sayang dia coz aku cam ad some connection ak just sayang jep..cume skrg i know when is the time to study and sms..let just fokus to study..to all readers, "jika kita terlalu fokuskan hubungan kita maka pelajaran kita akan terganggu so bahagikan masa focus on study" ilmu lebih berguna dari kekasih.. bezakan yg baik and buruk  t.q

No comments:

Post a Comment