I made this widget at MyFlashFetish.com.

Total Pageviews

Friday, January 20, 2012

KiSaH AkU & DiA

It's all start when aku berada di tingkatan 3..masa tu hidup aku simple macam biasa tanpa kekasih tetapi pada suatu hari kawan aku my bff dari kecik iaitu iwan sarizawa ni..haha..aku ta tau nak ckp ap dia yang ejas awek tu ,aku ta tau pape mase tu but tup2 we last for about only 1year and a half..then ak terputus hbungan yes aku rindu and sayang dia..tapi tak ada jodoh..aku kire bad mood r seminggu sblum exam pmr ak pun dapat result yg ta berapa membanggakan mak ayah ak..kesilapan aku semasa bercinta dengan dia ialah..aku sumpah kalau kitorg clash ak akan permainkan perasaan prmpuan ..
              Yes aku ta sehandsome kawan aku yg lain..tapi aku ta tau macam mane ayat aku boleh buat prempuan cair..tu kate diorg r..aku pelik r..tapi ak buat ta tau memandangkan dorg da tertarik kat aku,aku ta lepas kira rezeki r..tetapi..(kawan2 ni pengakuan aku) aku tak pernah keluar date dgn dorg ta pernah bertemu mata ta pernah haram aku sentuh dorg..walaupun ak memainkan perasaan dieorg semua kekadang terbit rase betul2 aku sayangkan mereka semua..tapi aku tahu suatu hari aku harus berubah..so i change..
              Mase ak brubah aku kehilangan all thing start dari handfon.aku ta tau knp tapi aku berubah totally..kat sekolah aku berlainan pulak citernye..asalnya ak minat kt mauzon(name dalam bahasa arab) aku pun kacau,kacau punya kacau ak gaduh(sampai skrg dia ta suke ak)ak pun gandakan usaha memujuknya dengan berkenalan dengan adiknya..tau2 kitorg semakin rapat..semakin rapat punya rapat tup2 ak jatuh hati kt adik dia (kak da tanak tapela) tapi smpai skrg aku ta pernah lafaz ap2 kate cinta dari bibir ak.. ak hanye support adik dia since adiknya nk exam pmr and ak tanak gnggu dia..aku bantu setakat yg mampu..yes ak rindu dia..setiap kali bukak fb kalau ternampak je mukanye aermate ni ngalir je tringtkan kenangan bersame dia, she is a very nice perfect woman i had ever known..that's why i like her..
                Tapi sejurus je aku naik form five aku berkawan r dengan seseorg ni dia sememangnya cantik sememangnye ta padan r dengan ak..die agak baik..suke nasihat aku, kitorg msj dlam sebulan dua hati kitorg bertaut perasaan rindu..tapi dalam keadaan terkawal aku rindukan die..aku amat rapat dengan maknye , and dari situ ak dapat tau yg rupenye dia ni ramai peminat..hajat ak terbantut, aku cintakan dia..for real..aku bawak diri.
                 Kekadang ak tringatkan awek aku yg sorg ni kitorg putus sbb lame ta contact ak try contact aku dapat tau dia ad pkwe lain aku mmg trase ttapi dia pun ckp 'i cant forget u and menyesal putus dengan u' aku ta berapa na prcaya sebenarnya ..tapi lepas je kitorg msj lame2 die pun terus clash nan pkwe dia and mintak kapel..betul x istilah perigi cari timba ini la..aku pun terima dia sepenuhnya aku ikhlas and start dari tu aku dah tak permainkan perasaan pompuan just testing them..hehe..
                 Hobby aku mengusik jiwa and perasaan org lain..skrg die form 5 and duk hostel,ap aku bley buat? hati hari2 cakap rindu..dia na call aku selalu tetapi ak tanak dia susahkan dirinya sebab duit tu ayahnye kasi untuk belajar..aku mmg sayangkannya and aku nak dia berjaya dia pun aku ta pernah jumpa tetapi ak dapat rasa cintanya, aku harap perasaan ini tak menjejaskan masa depan dia..aku sayangkan dia dan masa depannya..swear god..pesanan tuk dia "sayang! jangan kerana perasaan cinta sayang buta kat pelajaran k..it's more important then me.."..remember dont screw up ur future because of me and laziness..i miss you hardly . 
                 Dah la mcm tu ni kan ni plak sal my best best best friend semakin jauh dengan ak lately hbgan kitorg truk aku rindu dia..dia my bro r kt hostel die la tmpat bergurau pe sume selain rakan lain..tapi dia marah kat aku kot, trully ak ta pandai memujuk menyakitkan hati boleh hehe..so bro sorry r kawan..aku rindu na ngusik mu tentang runkuk(john,dunhill)hang isap lagi ke?..ak ta kasi isap bukan ap..aku syg member ak tapi kalu aku mati sbb asap runkuk korg korg jgn nyesal da..misss u all~!~!~LoL ~!~!~

2 comments:

  1. s0 skang nie u still with W or E..?? I just can't undrstnd it..please expln it t0 me..

    ReplyDelete
  2. haha..still remember that ep w or e actually a..but love is for all my friends

    ReplyDelete